asilsmom_ Bu nasıl olur canım çok sıkkın. 3. Ayda kilo alimi durma noktasına geldi oyle de kaldı. Anne sutu ile besleniyor izmirdeyken doktora gittik su an belcikadayim burada her dk ozel doktor falan yok bana burada da 1 ay önce kilo alimi çok az ek gida başlayın dediler başladım tadim vs derken zaten 3 4 kaşık sebzeden ne olacak. Kilo almadi Çok üzülmeye başlıyorum sütüm de var yok değil takviyelerle kalitesi de arttı ama kesinlikle yetmiyor demekki. Mama vermedim bosuna bekledim buyuk hata oldu herhalde mama vermemem. Ya da sut var ama bebeğimin kilo almasına engel bir sorun var bu daha can sıkıcı. Cuma kontrol var ama buradaki doktorlar öyle kolay kolay tahlil falan yapmazlar 🙄
durulandiniz asilsmom_ Bende de öyle oldu , süt vardı sağımlarda da görüyordum ama 3-4 ay arası 350 gram almıştı. Geç oldu gibi düşünme , bebiş huzurluydu demek ki anlamadın ❤️ Biz sma optipro ile başladık memnun kaldık
Mommyhann asilsmom_ bi yakınımda böylrudi süt vardı ama kilo aldırmıyordu bebeğe mamaya başladı bence sizde başlayın yavas yavas
asilsmom_ durulandiniz evet hemen mamaya başlayayım degil mi? Doktor falan beklemeden. Ek gida guzel yiyor ama o da yok tadim bilmem ne derken 1 aydır oyalanmak ile geçti
durulandiniz asilsmom_ Evet ilk ay 1 kilo sonra 1.200 devam etti canım. Başla bence zararlı bir şey değil ki Bide hiç üzülme lütfen kızım 20 aylık oldu bağışıklığı çok kuvvetli ❤️ afiyet şifa olsun bebişine
luna93 Gunde 1 kez mama ile baslayabilirsin, anne sutune devam et Evde kendin de tart bebegi, 3 gunde bir vs… Her sey yoluna girene kadar kontrollu git…
tanta asilsmom_ bende avrupadayım seni anlıyorum doktor konusunda evet az kilo almış direk mamaya geç bence ek gıda ilk dönemler çok kilo aldırmaz
Linosunannesi_ asilsmom_ benim bebeğimde 3300 doğdu şuan 3 aylık 6300 kilo 2 ay hem mama hem anne sütü verdim şuan mamayı istemiyor ne kadar vermek istesem de almıyor 2 aylıkken bıraktı 2. Ayında 6 kiloydu zaten bu ay sadece anne sütüyle 400 gr aldı bende çok üzülüyorum mama kilo alımına iyi geliyordu
tanta asilsmom_ peki huysuz mu doymayan bebek huysuz olur oğlum bir ara çok huysuzdu anlamadım doktora götürdük 2 ayda sadece 300 gram almıştı hemen mamaya başladık bizde
nutellamih asilsmom_ bizde 3.ayda sadece 300 gram almış nasıl olur anlamadım emmesi iyi arada mama vermeme rağmen
aura_meselesi_bu_sekerim asilsmom_ ben yasadim Asla ek gida denetmekten vazgecmeyin. Benim benegim 15 aylik olduktan sonra ay da 700 gram almaya basladi
lagerthaa asilsmom_ bebeğim hiç birşey için geç değil mama + meme şeklinde ilerleyebilirsin.. ama emzirmeyi sakın bırakma bizde de öyleydi ben sadece gece yatarken 150 cc mama veriyorum sonrasında bütün gün emziriyorum çok şükür biraz kilo almaya başladı.. tadımlarla kilo alamaz
tanta asilsmom_ saat başı istediğine göre acıkıyor mamayla destekle bence zaten ek gıda döneminiz de gelmiş onları da tattır