maygirl herhalde zamanla düzelir bir iki gündür daha iyiyiz ama gece özellikle gaz oluyor iki gündür gündüz iki kez uykuya yatıyor bakalım normal demek ki zamanla düzelecek 😊 bir de mamayla beslendiği için gazımız hep olacak sanırım ne yaptıysam sütüm olmadı keşke çocuğumu emzirebilseydim 😔 o gaz sancısı çektikçe ben vicdan azabından kahroluyorum