Ayy o günler aklıma geldi. Oğlum doğdu, eve getirdik . Hiç durmadan ağlıyor tabi . Eşim gece bana baktı üzgün bir şekilde dediki hayatım ya biz buna nasıl bakacağız bu ne hiç susmuyor🤣🤣 ayy eşimi böyle çok çaresiz ilkkez görmüştüm. O günler geçti tabi biz bebeğimize alıştık yine zor ama baştaki zorluk bence daha zordu. Alışma süreci bizi zorlamıştı. Sizinde Allah yardımcınız olsun sizi okadar çok iyi anlıyorum ki ama sabredin, bu zor günler gerçekten geçecek ilk bu yıl biraz sabırlı olun