avkatanne software sadece anne sütü yeterli gelmiyor sanırım. çünkü yoğunbakıma yattığımızda ben 2 saatte bir doktorlara süt vermeme rağmen muhakkak aralara mama ekleyerek verdiler. sadece benim sütümle yetinmediler yani. hastanede eğitim ve araştırma hastanesi devlet. o yüzden bir bildikleri vardır diye düşünüyorum.
aylss mrvsvd34 kulağını gıdıkla, topuğuna pıt pıt vur, altını aç kapat. İlk 1 ay zor uyandı benimkide ben hep bunları yaptım 🙏🏻 sarılığı olmasına rağmen de geçirdim 2 saatte bir emzirerek