1.5 ay önce doğum yaptım. Bebeğim hiçbir şekilde uyanmıyordu hastanede de bu durumu çok dile getirdim. Üzerindekileri çıkartın bezini açın topuğunu sıkın suyla ıslatın hepsini deniyordum ama hiçbiri işe yaramıyordu. Sütüm de vardı ama çocuk uyanmayınca doğru düzgün haliyle emziremiyordum. Korktuğum başıma geldi üçüncü gün çocuğumun sarılık değeri çok yükseldiği için yoğun bakıma yatmak zorunda kaldık. Hastane bizi uyarmadı eğer uyarmış olsaydı çocuğuma ister şırıngayla ister biberonla mamayı verirdim ve onun bir şekilde karnını doyururdum. O yüzden sana tavsiyem çocuk o uyku haliyle ememiyorsa şırınga ile ağzına ufak ufak mama ver ve karnını doyurur.