kahraman07 hayır herkes çok memnun genelde 😂 hatta şöyle söyliyim 120 kişi tayinci 95 kişi ipka vermiş kalmak için 🙂 çünkü doğuda biliyorsunuz ilçe görevleri var Siirt’te ilçeler ikiye düştü ve 5 ayda bir ilçeye gidiyorlar ama başka illerde 2 ayda bir bazıları 45 günde bir gidip on beş gün 20 gün kakıyorlar. Siirt bu yüzden şu an da doğuda en çok istenilen il oldu. Şehir ucuz ve güzel her imkanı nerdeyse sağlıyor insanlar rahat yani burada. Biz geçen sene tayinciydik gitmedik burdan evimizi aldık bu sene de gitmek istemiyoruz tabi bırakırlarsa… zaten siirt gelme ihtimali düşük artık torpil yeri oldu çok zor gelmeniz ama tabi şans meselesi.ama eşim ilçe görevlerine az gitsin istiyorsanız siirt en başta yazılacak ildir. Diğer iller sık göreve gidiyor. Bu yüzden çok kişi tercih edecek ama az kişiye gelecek.