Biz doğu görevindeyiz Antepte. Ben burda calisiyordum evlenince eşim eş durumundan geldi. Sonra deprem olunca burasına şark dediler bizde kaldık . Şimdi sarktan kalkmış. Bize 5 yıldı 8 yıl olmuş burası. Ama biz 5 yıla tabiiymisiz. İnşallah 2 yıl sonra batıya gideceğiz