MoonCrystal bendenbirtanedahayok hadi ya görmedim onu tabi kader nasip sadece bı alternatifi var ama . Benim arkadaşım oldu mesela tabiki çok zordu sonrası bir ay kadar eziyet gibiydi ama şuan çok memnun
bendenbirtanedahayok etkafa anneminde son doğumu sezeryandı ve kaldı ama o spor yapmadı şuan 75 kilo oda baya verdi ama kaldı işte🥲
lAmMelodi bendenbirtanedahayok Bana doktor hastane olurken tak dedi göbek için🥲Sporla toparlanır insAllah🙏🏻🌸
05012025 bendenbirtanedahayok sporcu annenin aylık 700 lira falan toplu alınca daha uyguna geliyo aslında uygun gibi diğerlerini bilmiyorum tabi
birprensannesi41 bendenbirtanedahayok benimde 9 ay oldu ama ben homidi girtlak yiyorum yemesemde gitmicek gibi değil gerci hersey oluyo ama onden kapanmiyo düğmeler🤣🤣
aybarsmom34 bendenbirtanedahayok Hiç spor yapmadım, hiç korse kullanmadım. 50 kiloyla hamile kalıp 75 kiloyla doğum yapmıştım. 1 senenin sonunda kilom gittikçe karnımda gitti. Şimdi 52 kiloyum. Bu kadar takmayın, herşeyin bir çözümü var 🌼
bendenbirtanedahayok aybarsmom34 kendiliğinden mi gitti? Çok şanslısınız😂 kilom yok şükür ama işte genetik galiba sarkıklık var biraz
metemom_ bendenbirtanedahayok hayır canım olur mu burda bir komşum iki kere sezaryen yaptı çok zayıf olmasına rağmen alt göbeği vardı pilatese başladı 5-6 ay içinde göbeği baya düzelmişti bende biraz toparlanıp başlamayı düşünüyorum
bendenbirtanedahayok metemom_ ya çok sevindim bu yoruma bende öyle düşünüyorum inşallah toparlar göbüşler
metemom_ bendenbirtanedahayok gözümle görmesem inanmazdım canım inanılmaz düzleşmiş göbeği vücudu da şekillenmiş