ilayyu_2 merhaba, doktor bebeğin gelişimine göre mamayı 18/24 aya kadar devam ettiriyor. İnek sütü zaten ilk 2 yıl çocuklara yasak biliyorsunuz. Daha doğrusu tavsiye edilmiyor. Ek gıdada ben 3 ana öğün yapıyorum kahvaltı,öğle yemeği ve akşam yemeğ. Ara öğün ise meyve ve kefir veriyorum bazen yoğurt değişiyor. Gece beslenmesi bebeğin gelişimi iyiyse 9. Aydan itibaren kesilmeliydi. 1 yaşdaki bebek gece beslenmesine kalkmamalı. Ben günde 2 kere mama veriyorum 1 yaşından beri 1 210 ml öğle uykusunda gece yatmadan önce 210 ml aşağı yukarı günlük yarım litreye tekabül ediyor bazen 240 ml veriyorum. Şu an 15 aylık oldu 18. Ay kontrolünde muhtemelen mamayı bıraktırır doktor. 120 ml çok az geldi bana 1 yaşındaki çocuk için. Yemekten hemen sonra mı içiyor mamayı?