ilayyu_2 doktorunuz tabi daha iyi yönlendirir sizi ama bize en son kontrolde doktorumuz günde 2-3 kere mama içsin gerisi ek gıda ağırlıklı olarak beslensij dedi ve 2 yaşına kadar mamaya devam edicez dedi, ben sabah ilk uykusuna yatmadan veriyorum bir de gece uykusuna yatmadan önce, bir de gece uyanırsa veriyorum onun dışında hep ek gıda ile besleniyor