Mavi10 Zeytin-gozz1 whatsaptan canım daha önce giriş yaptım ama şuan nasıl giriş yapıldığını hatırlamıyorum buraya sorarsan söylerler
Mavi10 Zeytin-gozz1 valla bende hatırlayamadım bi numaraydı wp den arama kısmına yazınca çıkıyordu direkt
Zeytin-gozz1 ebrumiragok merhaba sonuçlar için bugün doktora gittim aynı sizin yazdıklarınızı söyledi bana. Değerlerim de o kadar düşmüş ki sıra beklerken bayiliyodum sandım çöl kötü biseymis kansızlık. Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için tekrardan🙂
ebrumiragok Zeytin-gozz1 çok geçmiş olsun tekrardan ilerleyince daha kötü oluyor doğum öncesi ve sonrası 4 er tüp kızılay’dan kan nakli yaptılar öyle diyim yani ilaçlarınızı hiç aksatmayın
Zeytin-gozz1 ebrumiragok peki ilaç dışında takviye yapmam gerekli olur mu sizce? Birde ilaçları 4 aylık verdi doktor, 4 ay sonra değerler normale döner mi, döndüğünü nasıl anlarım?