ben ileri seviye anemi hastasıyım amilaz kansızlık ve demir eksikliğine bağlı yükselebilen bir değer tek başına yüksek çıksaydı endişelenebilirdiniz benim değerlerimde bu şekilde geliyor çünkü yine de içiniz rahat etmesi için bir doktora başvurun ilaçlarınızı aksatmayın mümkün mertebe