ysltgba çıktık doktordan muhtemelen dengede durmak için o tarz hareket ediyor ,henüz tanı koymak yada endiselenmek için çok erken dedi. Hareketli bir bebek olarak görüyorum yine de takipte kalın dedi. 9.ayda genel kontrolümüz var zaten o zamana kadar takip edicez devam ederse çocuk nörolojiye yonlendirebilirmiş, bakalım takip edicez hareketlerini.