Miracinannesi52 Sunshine__ revani kolay geliyor bana kekine 1 portakal rendesi katarsan çok hoş oluyor
_marsli_ Belinays_mom kaymaçina yapabilirsin.. balkan tatlısı ve yeryüzünün en kolay tatlısı.. çok güzel biz her hafta yaparız dilim dilim çıkarırsınız.. üzerinede fındık ya da ceviz kırığı koy missss
Sunshine__ _marsli_ Bacım vallahi 20 diliim kadar lazım bana en az 10 tane yumurta kullanmam gerekiyor bana biraz fazla geldi kendimize yapıp deneyeceğim ama sağolasın
canseltkn Sunshine__ ben geçen revanı yaptım ölçüsünü fazla koydum iyi kabarsın diye bırer dılım koydum 1 tepsı yapmıştım yetti kaldı bıle oruç olunca bır dilim yeter😀
ulviyebsdln Sunshine__ büyük dikdörtgen borcama nevzine tatlısı görmüştüm yapılışı kolay geldi bende haftasonu misafirlere yapacağım fikir olur belki