Oglumun adı Arkın . Hiç sevmedim bu ismi ama koymak durumunda kaldım diyelim. Babası en başından beri hamileyken karnımı Arkın diye sevdiği için başka bı isim koyamadim😂😂 oyuna getirildim 😂 şimdi kızımız olsun onun ismi tamamen sende diyor ama asla 2. Çocuk istemediğimi de biliyor. Eşşek aynı cukura iki kez dusmez yine oyuna getirmeye çalışıyor😂😂