Batbet kızımın ismini Sare koyalım dedik eşim karnımda severken Sare sultan diye seviyordu ünvan gibi yani . Kimlik çıkartmay giderken annem Sare çok boş kısa Sare sultan koysanıza dedi öyle oldu ismi. Şimdi bana da garip geliyor sultan ismi söylediğimde ve millet şey diyo sultan kimin ismi anneanne babaanne mi o yüzden mi koydunuz