Zehir değil ya sonuçta demir için kullanılan bir damla neden bu kadar takıldığınızı anlayamadım? Tahlil yaptırıp vermek istiyorsanız doktora söyleyip tahlil yaptırabilirdiniz.. ki hamilelikte de kullanmamissiniz.. ben hamilelikte rutin hergun demir ilacı, multivitamin ve d vitamini kullandim ve her ay kan tahlili yaptırdım… Demir ilacı kullanmama rağmen artık 7.aydan sonra demirim düşmeye başlamıştı.. demir dusuklugude bir çok olumsuzluğa sebep olabiliyor. Bebeğime de doğduğunun 5.gününden itibaren doktor tavsiyesi ile d vitamini ocean kullanıyorum. 4.ayından sonra da doktor tavsiyesi ile sidefer kullanıyorum..