Meri-Mel daha yeni kullanmaya başladım ben de canım. İlk kutu yeni bitti ama ben çok memnun kaldım. Sadece kızımın saçları kuru olduğu için hangi şampuanı kullanırsam kullanayım (bi de birazcık dalgalı) saç açıcı sprey olmadan tarayınca çok acıyo canı. Aslında benim kızım çok nazlı 😂 diğer şampuanlarda öyle çok göz yakmıyodu biraz yakıtı ama saçını yıkamaya başladığım an çığlık kıyamet gözüne kaçacak diye istemiyodu yıkanmak. Şu an buna alıştı artık korkmuyor. Bi de işte sonrasında saç tararken istemiyo onun için de saç spreyi kullanmaya başladım.