Sevo1234 bak canım benim kızım 3580 doğdu ve iki ay boyunca hiç kilo almadı izmirde hastanede kaldık 3550 ile girdim Bi hafta sonra 3900 ile taburcu olduk reflumuz vardı sürekli kusuyordu aptamil kullandım pek yaramadı hastanede bebelac gold kullandim yaradı fakat kabız yaptı sürekli ikinarak uykusundan uyandı en son sma optipro kullanıyorum şuan kızım 4 ay 3 günlük ve 6900 oldu çok şükür hiç Bi zaman söylenenlere aldırış etme mamani değiştir belki başka mama yarar ki kilosu bence gayet iyi sen ve bebeğin önemlisin başkaları boş laf olsun diye ağzına geleni söylerler tinlama onlari ilgilendirmez bebeğinin kilosu söyleyenlere karşı hiç birzaman sessiz kalma takıntılı hale gelip kendini üzersin anca ben çok yaşadım sinir stresten her hastalık oluyor artık kendimi ve bebeğini düşün biraz fazla uzun oldu ama yaşadığım olayı anlatmak istedim sağlığı yerindeyse kilo önemli degil gerçekten