Merhaba arkadaşlar benim bir kizim var 4 aylik oldugda kilosu 6100 du su anda bi 300 500 olmuştur diye tahmin ediyorum zaten kizimin sağlığı herseyden daha onmli ama gelen giden çok kucuk sanki yeni doğmuş diyorlar bende uzuluyurum mamada veriyorum kendi sutumu de ama bir türlü Kilo almıyor ne yapmam gerekiyor birde yarik duudak ama azıcık amelyatta olcak bundan dolayı kilosu iyi olması gerekiyor sizce ne yapmam gerkio