Seydaaa5 Ya bu kilo yüzünden tüm zamanlarımı kendimi düşünerek ve stres ile yipratarak geçirdim çevremde benimle doğum yapan kişilerin bebekleri biraz toplu olduğu için oğlum çok çok zayıf gözüküyordu iyice kötü hissediyordum şimdi düşünüyorum da keşke bu kadar takılıp kendimi uzmeseydim daha mutlu zaman geçirebilseydim diyorum. Sağlığı, boyu, baş çevresi yerindeyse ve doktor kilo konusunda bir şey demiyorsa kimsenin ne dediği hiç önemli değil inan ki canını sıkacak bir şey yok. Sağlıklı olsun varsın zayıf olsun ya. Bir de mamayla büyüyen bir çocuk benim ki.Bir tane doktorumuz var hep ona götürüyorum o ne derse onu uyguluyorum. Sağlık ocağı hemşireleri aşı için ne zaman götürsem aman zayıf bu diyip durur memeyi baştan kabul etmedi 4 ay emzirdim zar zor çocuk 9 aylık oldu hala emzir niye emzirmiyosun diye kızarlar bı de başta çok takardim eve geldiğimde yetemiyorum heralde diye ağlardım ama artık takmıyorum. Takma kız. Doktor ne diyorsa o çevrendekiler değil! Gerçekten çok ağladım, ağlattılar yazık edersin canını sıktığın her güne.