LezizeNine merkursavascisi_06 en büyük boyda borcamda 20 kişi için çok minik dilimler çıkıyor denedim daha önce kek olarak. 2 tepsi revani yap yeter yemek de yiyecekler sonuçta
merkursavascisi_06 LezizeNine demi çok minik olur dilimler diye çekindim ben de tamam inşallah biraz fikirlerim şekillendi
nadidelifora merkursavascisi_06 büyük fırın tepsisine yapabilirsiniz kekini o tarz bir tatlı düşünüyorsaniz. Ölçünün iki katı fırın tepsisine tam geliyor.Yada şekerpare kalburabastı gibi bir şey olabilir.
uuuuuuu merkursavascisi_06 2 büyük borcam da cevizli kadayıf tatlısı yapabilirsin hem basit hem lezzetli
merkursavascisi_06 bitboylum kız nasıl kolay onun bi sürü aşaması yok mu😂 bi tarif bakayım acaba ben mi bilmiyorum
Mirosumm8895 merkursavascisi_06 benimde 15 kişi olacak dikdörtgen borcama haşhaşlı revani yapacağım yetiyor genelde
merkursavascisi_06 Mirosumm8895 yani hem herkes tatlı yemiyorum falan diyo o yüzden bu tarz bi şey düşünüyorum inşallah başarabilirim😂
defnemomm_ en basit olarak revani yap gitsin , siyah fırın tepsisinde yap çok güzel oluyor çok da çıkıyor dilim 😊
Mirosumm8895 merkursavascisi_06 basit ve garanti ondan tercih ettiö şekerpare vs yapsan şerbeti çekti çekmedi derdi oluyo zaten
bitboylum merkursavascisi_06 kız bir kere yapınca bana çok kolay geldi o sürekli onu yaparım başka tatlı bilmiyo gibi 😂😂😂
merkursavascisi_06 Aaayyssee anneme kitlerim şekerpare yapcak olursak😂😂 birlikte yapınca kolay olur o tarz bi şey de görüntüsel olarak zayıf o da. Benim derdim de çok hem güzel havalı dursun hem çok olsun hem kolay olsun 🤭
merkursavascisi_06 farelikoyunkavalcisi aynrn etimek de çok mantıklı geliyo sadece fırın tepsisinde olur mu bilememiştim😇
LezizeNine merkursavascisi_06 evet canım ben 24 dilim çıkarmıştım zar zor ama çok ufaklardı. Bana da gelecek cuma günü misafir çok kalabalık değil ancak revani yapmayı düşünüyorum ben de veya kıbrıs tatlısı yapabilirsin sen.