merkursavascisi_06 20 kişiye yakın iftar daveti için nasıl bir tatlı yapardınız siz olsanız? Baklava tulumba istemiyorum hazır almayayım kendim yapayayım istedim sütlü tatlıları çok severim ama o kadar kalabalık için tek kişilik servis yapılan şeyleri de nereye koyup kaldırayım diye düşündüm. Balkon sıcak oluyo artık🤭 Gelin pstası tarzı şeyler en büyük boy borcamla yapıp minik dilimler yapsak yeter mi ki kestiremedim. Siz ne yapıyosunuz kalabalığa tatlı olarak? Eşim helva dedi lütfen onu demeyin😂
seda_akkl merkursavascisi_06 bu kadar kalabalıga hiç uğrasmazdım şahsen dırek hazır alıp koyardım. Belkı revanı olabilir
Aaayyssee merkursavascisi_06 geçen gün şekerpare yaptım bende 14 kişiye 30 dan fazla çıktı iki tepsi yaptım
ellerimt0mbikt0mbik merkursavascisi_06 Kıbrıs ya da Rum tatlısı diye geçiyor ,büyük dikdörtgen borcamda 20 kisıye rahatlıkla yeter,ben onu tercih ediyorum ,hem basit değil ,hem sütlü,hem şerbetli hepsini içinde barındırıyor 😅
merkursavascisi_06 seda_akkl ya hazır baklava da pahlı ucuzlar da güzel olmuyo evde halledebilirsem ekonomik olsun istemiştim ama güzel yapamama riskini de düşününce masrafa girmek daha mantıklı gibi😂
merkursavascisi_06 Aaayyssee bi düşüneceğim😇 şekerpare balparmak bunlar hep aklımda da gözüm kesmiyo tek tek yuvarlamayı😂 aselomerasaf Madamehappyyyyy
forumgurmesi Trileçe olabilir, borcamda muhallebili kadayıf olabilir, Cevizli gül tatlısı olabilir çok basit ve güzel.
esraa_20 Triliçe ya da kardelen pasta nefis yemek tariflerinde ekmek kadayıfı tarifi var oda çok güzel oluyor büyük tepsiye yaparsanız artar bile
merkursavascisi_06 ellerimt0mbikt0mbik nefis yemek tariflerinde onu ekledim favorilere inşallah güzel yapabilirsem aklımda olan bi şey😂
linosko1 merkursavascisi_06 20 kisiye en guzeli hazir tatli 👀 sütlü tatli istiyorsan güllaç yapabilirsin
Aaayyssee merkursavascisi_06 kız şekerpare kolay diye seçtim ben hemen halloluyor valla borcam tatlılarından kolay tek tek kek yap muhallebi yap vs derdi yok 😂
merkursavascisi_06 Aaayyssee anneme kitlerim şekerpare yapcak olursak😂😂 birlikte yapınca kolay olur o tarz bi şey de görüntüsel olarak zayıf o da. Benim derdim de çok hem güzel havalı dursun hem çok olsun hem kolay olsun 🤭
farelikoyunkavalcisi merkursavascisi_06 2-3 paket etimek yapın en kolayı bence hem şerbetli muhallebili lezzetli bana göre kocaman fırın tepsisine tek seferde yapıp bitirirsiniz
merkursavascisi_06 farelikoyunkavalcisi aynrn etimek de çok mantıklı geliyo sadece fırın tepsisinde olur mu bilememiştim😇