miakos Allah yardımcınız olsun inşallah sorunsuz bir şekilde anlatırsınız tahmin ettim çünkü bu sağlık ocağındaki hemşireler kafalarına göre şak şuk yapıyolar herşeyi ben kızımım üzerini bile çıkarmıyorum aşıları soruyorum kutulara bakıp isimlerine bakıyorum az çok bilgim oldugu için çok fenalar hemen bana da çıkışıyor kusura bakma bakmadan yaptırmam diyorum bin tane laf ediyor sanki hepiniz çok bilgilisiniz de artistlik yapıyorlar hemşireler ya güya sisteme girmez çünkü 💯 100 suçlu pislik bu bebek ya çocuk değil bin kat dikkatli olman lazımken özür dilemek lazımken bide gelmiş kendisini savunmaya çalışıyor hala umarım meslekten men edilir böyle sorumsuzların mesleğine devam etmesini istemem bizim çocuklarımızın canı bu kadar ucuz değil