gmo il sağlık müdürlüğüne şikayet ettim hemşireyi üstüne beni arayıp biz 14 yaşındaki cocugada gunde 7 asi vurdugumux oluyor dedi bende bu 14 yaşında değil 6 aylık bir bebek sonuçta dedim ki kendisi sisteme girmemiş 9.ay asisinida şikayet ettim incelicekler kimsenin başına gelmez umarım doktorlara sordum 2-3 çocuk doktoruna sordum bir sıkıntı olcagini düşünmüyoruz dediler ama ginede alerjik bebekte olabilir do sonuçta çok kötü bir durum