1prensesannesi__ -strongmother- ne güzel bence en ideal yaş annelik için ben geç kalmış gibi hissediyorum ya
prensprenses2 -strongmother- 25 yaşına giricem 2 cocugum var biri 5 bucuk yaşını gecti digeri 1 yaşına günler kaldı girmesine
kaymakliekmekkadayifi -strongmother- yarı yarıya gibi 😀 sezeryan olucaktım doktorumda 2 seçenek sundu 28 şubat yada 3 mart olmuşken 3ü olsun dedik zaten max süremiz 3ünde doluyodu😀😀