-strongmother- kaymakliekmekkadayifi Allah size bağışlasın maşallah çok güzel ya aynı gün bilinçli mi denk geliş 😄
kaymakliekmekkadayifi -strongmother- yarı yarıya gibi 😀 sezeryan olucaktım doktorumda 2 seçenek sundu 28 şubat yada 3 mart olmuşken 3ü olsun dedik zaten max süremiz 3ünde doluyodu😀😀
burcakyerturk -strongmother- Eylül de tam 33 olcam oğlum 5.5 yaşında şimdi hamileyim oğlum 6 yaş 4 aylık ken doğacak nasipse 🥰😍
1prensesannesi__ Cekuhazirsancikalimbalim bende 31 yaşındayım hangi ay kaçı sizin kızımda 16 aylık ❤️
1prensesannesi__ -strongmother- ne güzel bence en ideal yaş annelik için ben geç kalmış gibi hissediyorum ya