İlk başlarda babasına kestirdim tırnaklarını 8-9 aya kadar babası kesti sonra ben kesmeye başladım iyice bakıp kesiyorum makasa tırnak etinin girmediğine emin oluyorum öyle kesiyorum uyanıkken kesmeye çalışıyorum uyurken kesersem uykusundan uyanır büyük ihtimalle. Elini hareket ettirmesin diye sıkı sıkı tutmak zorunda kalıyorum ya da babası evdeyse onun oyalamasini istiyorum o şekilde.