aselkussum
Kuzum yapacak bir şey yok keseceksin eninde sonunda, nereye kadar başkaları gelsin de kessin diye bakacaksın ki?
Uyurken yapmayı dene. Sakin sakin gerekirse 1 saat sürsün. Ben sürekli dua okuyorum içimden keserken rahatlamak için, bende çok korkuyorum kesmeye normalde ama kimseye bırakamam yine en çok kendime güveniyorum çocuğum konusunda.