UrbanMom tahammül seviyem en altlarda ama yükseltmeye çalışıyorum ve artık çok bunaldım. Oğlum 3.5 yaşında. Dışarıda beni mahvediyor. Yola çıkmak istiyor. Elimden tutmak istemiyor. Zor zar zaptediyorum. Çığlık kıyamet yerlere atıyor kendini. İnanın ne yapacağımı şaşırdım. Hep anlatıyorum tamam diyor ama nafile. Artık gerçekten çok yoruldum. Çaresiz hissediyorum kendimi. Ne zaman geçecek bilmiyorum 😰 Çok bir şey istemiyorum ya. Sadece elimi tutup yürüsün istiyorum. 😰 Bebek arabasına da asla binmiyor. Özgür olayım koşayım diyor ama mümkün değil. Caddeye atacak kendini diye ödüm kopuyor. Delirmek üzereyim anlayacağınız. 😰