Benim iyice bitti. Eşim sabah çok erken kalkıyor ve oruç tutuyor diye eve gelince geç odaya dinlen diyorum. Çocuk daha fazla üstüme kaldı aşırı mızmız ve aşırı yaramaz 19 aylık bebeğim var. Gözümde benimki hariç tüm çocuklar uslu resmen. Sesimi yukseltmeler başladı sanırım çok yoruldum destek zaten yok her gün tansiyon yüksekliği yaşıyorum. En sevdiğim saatler evde herkesin uyuduğu saatler. Hava güzelleşti oğlumu her gün parka çıkarıyorum yok yani yine evde ağlama krizi. 2 yaş sendromu böyle bir şey mi bilmiyorum.