ttrck monaroza88 hemen koyabilirsin kendiliğinden ısı kalıyor biraz içinde gayet güzel taş gibi tutuyor
ttrck monaroza88 70 olsun yani fırının ışığı sönsün sonra kapatabilirsin fırının ısısını 4 saat yetiyor
aslanimalp monaroza88 mayayı fazla koyarsanız, sütünüz normalden biraz sıcaksa ve uzun süre mayalamada ekşi olur. Mayalarken mayanızı sütle ılıtırken biraz şeker koyun mayalarken. Şeker genelde ekşiliğini alır