Yasminadem içe basma derken ayağının Çapraz şekilde basması mı yoksa düz taban gibi mi içe basma? Düz taban gibiyse korkulacak bir şey yok zamanla ayak şekli oluşacak.
Benim kızım da ayağı Çapraz şekilde basarak yürüyor benim de içim rahat etmedi götürdük ortopediye. Özellikle yerde oturuşuna çok dikkat edin dedi. Bebekler W şeklinde oturmayı severmiş rahat hissettikleri için. Ama şuan kemikleri geliştiği için o şekilde oturuşu önerilmiyor. Röntgen çekildi sağ kalça kemiği içe dönükmüş ondan içe basarak yürüyormuş. Ama tedavi gerektirecek, korkulacak bir durumu yok. Sadece oturuşuna dikkat ediyoruz. Şuan 20 aylık biraz daha düz basıyor, zamanla da tamamen düzelir dedi doktor da.