İyi akşamlar sevgili anneler yürüme konusunda fikrinize ihtiyacım var benim kızım bir yaşında yavaş yavaş yürümeye başladı yaşından bi hafta on gün kadar sonra tam anlamıyla yürüdü şimdi 14.5 aylık ve evde ben ona yaklaşık bir aydık ev ayakkabısı giydiriyordum zamanla evde ve dışarda sağ ayağının biraz daha içe doğru bastığını fark ettim bundan 3-4 gün önce de evde ayakkabısını çıkardığımda birkaç adım atıp düşmeye başladı sanki yürümeye korkar gibi yalpalayarak yürüyordu ve bu bizi korkuttu takibini yapan doktora götürdüğümde 2 yaşa kadar bunların normal olduğunu söyledi ama anne yüreği işte içim hiç rahat biz bu olayı dile getirdikten sonra kayınvalidem ve Eltim de söylemleriyle beni iyice kaygılandırdılar zaten eşimin ailesi eşime ve kızıma çok düşkünler resmen üzerine titriyorlar ben bugün ortopediden randevu aldım ve pazartesi doktora gideceğiz ama içim içimi yiyor bu ve buna benzer durumlar yaşayan gören annelerimiz varsa beni aydınlatabilir mi acaba en azından beni beyin beklediğini neyle karşılaşacağımı bilip biraz olsun rahatlatabilirim