Mothertwins arkadaşım regl 10 gün gecikme değer 15 ile öğrendi . Kan verene kadar 4 tane testte kullandı 3u silik sonuncusu negatf çıktı. . 2gunde bir kan takibi artış değerlerine bakıldı . Düzensiz artışlar vardı. Kese oluştu fakat embriyo da gelişim yoktu ne olur ne olmaz diyo doktor beklemek istedi . Baktı gelişim yok 3000 lerde kürtaj yapıldı 8 9. Haftada. Dış gebelik şüphesi vardı şükür değeri düşüyor . . Kimyasal gebelikte değer bir yükseliyor bir düşüyor diye biliyorum . . Gene herşeyin sonu takibe bakıyor . 2 günde bir