Merhaba bugün adet günümdü adet olmadım hamilelikle ilgili birçok belirti yaşadım kan testi verdim bugün sonuç 25 çıktı sizce bu kimyasal gebelik mi değer normal mi ?
1 saat öncede kasıklarımda yoğun ağrı oldu pembe şeklinde akıntım oldu ara ara devam ediyor bu nedir konuyla ilgili bilgisi olan varmı 🙏