acemi_mom1 meliketelli Bende kızımın mamasını degıstırdıgım zaman çok kötü bır pişik dönemi atlattık , sudocrem , bepanthol ve travazol kullandık ama sık sık bezini degıstirmeye dıkkat edıyordum cok şükür gectı darısı size 🙏❤️
acemi_mom1 Zeyyyynep İyi akşamlar ben sudocrem , bepanthol ve travazol krem kullandık öyle geçti çok şükür darısı size 🙏❤️
minikelanur meliketelli tekrar etmedi 3-4 gün bunu sürdüm ama etçek gibi görürsem hemen 1 kere sürüp önüne geçiyorum
pumpkinmom meliketelli geçmiş olsun büyük bir ihtimalle bebeğinizin alerjisi var aynı yoldan bizde geçtik. Pamukla temizlememe rağmen sık sık bez değiştirmeme rağmen bebeğimin geçmeyen pişiği vardı. Bebeğiniz gürültülü fışkırır tarzda kaka yapıyor mu ?
mavili_kelebek meliketelli çiğ yumurtanın beyazını sürün 5-10 saniye bekleyip öğle bezini takın ikinci üçüncü sürmede zaten geçtiğini görürsünüz inşallah oğlumda olmuştu öyle inatcı bir pişik dediğiniz tüm kremleri kullandım geçmedi bunu yaptım. Yavrumun hemen geçmişti
tubitttuuubb meliketelli benimde bebeğim yeni doğan ve aynı sıkıntıyı iki hafta yaşadım aynı kremleri kullandım geçmedi poposunu yıkadım geçmedi bez markasını değiştirdim oda olmadı en sok pamuklu alt silme bezi ile sildim yok en son bir beden büyük bez kullanarak piştiğini geçirdim çok şükür o ilaçları düzenli sürün birde sık sık bezini değiştirip bir beden büyük bez kullanın pamuklu temizleme bezi ile inşallah geçer bizde işe yaradı çok kötü pişiktş kan geliyordu yarsındb
happymomterk meliketelli Bizim de 45 günlük bi hastane sürecimiz oldu o dönemde pişik olmultu antibiyotiklerden. Yoğun bakım hemşiresi biz fito krem hametan kullanıyoruz dedi. Normalde ben sudocrem kullanıyordum. Sık altını değiştirdim her defasında fito krem sürdüm. Geçti şükür. Hametan da aldım ama onu kullanmadım hiç. Umarım geçer en kısa zamanda 🙏
Zeytinpekmez meliketelli inatçı pisliğin altında alerji yatıyor lütfen bi alerji doktorundan randevu alın istanbuldaysanız ümraniyedeki devlet hastanesinde çok rahat alerji doktoruna randevu açılıyor. Bnm oğlumda da vardı çok fazla değildi pişiği ama geçmiyordu bi türlü . Ne kremler sürdüm şurda yazanların yüzde 80 ini kullandım neler neler yaptım . Meğer çocuğun tavuk ve ürünlerine alerjisi varmış . Diyet yaptım emiyordu anca diyetle düzeldi . Sizinki mantar olabilir mi bu ikisini bi araştırmanızı öneririm çok çok geçmiş olsun güzel yavrunuza
meliketelli Zeytinpekmez cok tesekkur ederim sagolun. 3-4 aydan once alerji testi yapmiyorlarmis diye duydum
Zeytinpekmez meliketelli teste gerek plmıyor doktor bakıp bu şu şu alerjisine benziyor sen şu diyeti yap diyor 3 hafta sonra tekrar çağırıyor işe yaramadıysa bide şunu deneyelim diyerek buluyor .
mymom81 meliketelli Bazi bezler iyi gelmiyor bebeklerin teni cok hassas. Bezini de değiştirebilirsin. Ben en iyiisini aldim hastane icin bi kac paket stokta yapmistim cocuga yaramadi. Yaklasik 8 aydir Baby turco disinda bez kullanmiyorum cok iyi geldi bebegime
alimeteozkan meliketelli öncelikle çok geçmiş olsun biz de 6 aydır pişik sorunu yasiyoruz ve denemedigimiz sey kalmadi o yuzden cildiyeye gidecegiz. Bir anne olarak amacim asla sizi elestirmek degil lutfen yanlis anlamayin ama bu sekilde bebeginizin mahrem bir yerini paylasmak hic dogru degil lutfen bunca kotulugun oldugu bu dunyada iyi niyetle paylasilmis bir fotograf kotu niyetli birilerinin gozune bile deymemeli. Nacizane fikrim fotografi kaldirmaniz yonunde lutfen yanlis anlamayin beni.
Papatya-eylul88 meliketelli yavrumm cok fena olmuş.arko krem denediniz mi? Denemediysenuz deneyin lutfen.benim kizimin böyle degildi bu kadar degildi 2 gune geçirdi sizinde 1 haftaya geçer diye dusunuyorum