Oglum 38 gunluk ve gecmeyen bir pisigi var. Sudocrem, dogal pisik onleyici, bepantol, hamazinc,trosyd, kantoron yagi ve en son doktor onerisiyle travazol ve madescar kullandik ama hala gecmiyor. 4 gundur de sut diyeti yapiyorum yine degisiklik yok. Bu durumu yasayan var mi? Fotograf nasil ekleniyor bilmiyorum ekleyecegim ama