tombikinannesi canım ben yoğurt makinesiyle yapıyorum tencereyle vs hiç denemedim.
tombikinannesi ben hep aktivia ile yapıyorum taş gibi oluyor tadı da çok güzel
tombikinannesi bana nedense sağlıksız geliyor
yirmiikikasim23
gokcemm11
tombikinannesi
Aldım deneyeceğim teşekkür ederim
tombikinannesi 5 lt süte 1 tane kullanıyorum tutuyo