Sütü ısıtıyorum. Isınırken activia yı bir kasede çırpıyorum güzelce baya akışkan oluyor. Sonrasında süte bakıyorum parmağım içinde 8 e kadar kalıyorsa kapatıyorum altını. Sonrasında sütten bir iki kaşık alıp yoğurt çırptığım kaseye alıyorum çırpıyorum güzelce kesilmesin diye. En son yoğurtu süte aktarıyorum karıştırarak çok güzel tutuyor