tospkk hastaneye gittiğimizde doktor dinledi dinleyince kesin yatış dedi, sonrasında tetkikler yapıldı röntgende çıktı ama ona gerek bile yoktu zaten nefes alışında hızlanma vardı öksürük balgam vs anlamıştık da bu kadar ciddi olduğunu bilmiyorduk hastalık geçer dedik 1 2 gün yatarız sonra çıkarız demiştik dilerim kimse yaşamaz yaşadığımızı 🌸