Bende bu konuda bırsey danışmak ıstıyorum oğlumun her seferinde bogaz kızarıklığı oluyor antıbıyotık kullanıyorduk başka hıc Bı celırtı olmuyor İki hafta önce olmuştu şimdi yine aynısı oldu bu kez doktora götürmedim sarımsak bal limon kürü var onu veriyorum ateşi sürekli öyle çıkmıyor bugün genel olarak ateşi çıkmadı siz her boğazı kızarık olduğunda antibiyotik kullanıyor musunuz eylül ayından beri hasta oluyor sürekli tabii gerekli durumlarda antibiyotik kullanmaya karşı değilim ama sürekli kullanmak benim canımı sıkıyor