minnakpandam2025 aliconcon bize beslenmeden sonra günde 3 kez 3,5 ml dedi. İlaca başladığımızdan beri kaka yapamıyor çocuğum…
mrsfly minnakpandam2025 anlıyorum benim kızımda yatmazdı 6 ay boyunca ben kucağımda oturur vaziyette uyuttum onu gece gündüz. Süt alerjisi sadece süt ile olmuyor tüm süt ve süt ürünü içeren besinler, peynir paketli gıdalar bazen et vs bile. Rabbim tez zamanda geçirirsin inşallah
minnakpandam2025 mrsfly doktor sadece süt içme dedi. Sordum hatta peynir yoğurt felan onları yiyebilirsin kanlı kaka görmedikçe o kadar sıkı bi diyete gerek yok dedi
Themom_ bebeklerrr Bizde fışkırarak kusma olmuyorda çok su geliyor ağzına ve sürekli midesi büyüyor acayip sesler çıkartıyor. Doktorumuz gece beslenmesini kesmemizi istedi biberonla mama içiyor hala cünkü ama kesemiyorum uykuya geçerken mutlaka 50 cc olsa bile içmek istiyor yoksa uykuya geçemiyor. Mamaya bağlıyor bizim reflümüzü. En son 30 aralıkta bir boğaz sismesi yasakdık birde 15 gün önce ateş olmadı çok şükür ama üst solunum yolu enfeksiyonu dedi doktorumuz reflüye mi bağlı diyorsunuz bu hasta olma durumuna🥹
bebeklerrr Themom_ evet araştıramalarım sonucunda sık hasta olduklarını üst solunum yolu enfeksiyonu sık oluyormuş . Ben bağışıklıkları olmadığı için diye düşünmüştüm ama sanırım reflü den
mygnc minnakpandam2025 emiyorsa sizde beslenme düzeninizi degıstırmeniz lazım karbonhidrat kesinlikle tüketmeyin cok asırı yaglı yemeyin onlarda etkiliyor benım kızımda da vardı maflor plus kullandık o cok ıyı geldı 12 aylık olunca kestik 6. Ayda basladım suan 14 aylık arada midesi bulanıyor ve alerjik bebek zaten alerjik bebelerde bu durum extra oluyor yaglı seyler yesın midesi hemen bulanıyor kusması olmuyor sukur ama maflor plus cok cok ıyı geldı zaten reflü olan bebekler ıcın doktora danısıp bı deneyın duzenli kullanmak onemli bız 6 ay duzenli kullandık
minnakpandam2025 mygnc şehriye çorbası, ıspanak , salata , hoşaf , su , yumurta , yulaf fındık ceviz genelde hep bunları yiyorum. Makarna , ekmek. Bunlar dışında pek bişey yemiyorum zaten
ahlasmomm_ Hanifeceylan96 evet her beslenme sonrası kusardı zaten ağlama saati vardı her akşam aynı saatlerde ağlardı . Doktor halinden hiç memnun değil çok mutsuz demişti 🤦🏼♀️😁