minnakpandam2025 benim oğlum 6 aylık oldu bugün, 3.ayında reflüsü çıktı. Gastrotuss baby kullanıyoruz biz de hala. Emzirmeden önce ya da sonra vermenin (ya da mamanın öncesi sonrası vermenin) bir faydasını görmedim ben yine kustu. Eğer sütünüzü sağıp biberona koyup sütün içine ilaç sıkıp verirseniz (ya da aynı şekilde mamayla karıştırıp verirseniz) işe yarıyor ancak, en azından bizde öyle oldu. Hala gün içinde meme istediğinde veririm ve kusar (mamayla besleniyor). Sırf bu illet yüzünden emziremiyordum ben ve sütüm de emzirmeye emzirmeye bitti zaten. Allah yardımcınız olsun ama birkaç kez sağıp ilaçla karıştırıp vermeyi deneyin. Günde 6 kere 2,5ml içebilir demişti doktor. İlaca başladığımız ilk 3-4 gün kakası mukuslu gibi olmuştu doktor sorun yok demişti