suan lohusalıktan böyle düşünüyorsun canım. bebek şuan sütten çok memeni, kokunu istiyor ondan sürekli memede. dünyayı bilmiyor tek bildiği sensin, senin kokunla endişeleri azalıyor. sağıp vermek de mama vermek de emzirmeye göre bin kat zor emin ol. her yerde emzirebilirsin ama her yerde sağamazsın. ya da mama vereceksen acil bir işin olduğunda bile önce mama suyunu vs hazırlamak zorundasın. ilerde düşecek, korkacak, ağlayacak, diş sancıları olacak tıkacaksın memeyi susacak 😂 ilk başlarda ben de senin gibiydim emmek istediğinde dkları sayıyordum bitsin artık diye. zamanla azalıyor. o emdikçe sen dinlendikçe sütün çoğalacak. emzirmek gerçekten çok güzel bir his ve derin bir bağ sunuyor ikinize. Rabbim yardımcın olsun, Allah analı babalı büyütsün bebisini 💙