Yani tamamen hayatınıza vakıf değilim ama biraz abartmışsınız gibi. Sizi de anlıyorım ama iki hafta idare edilir işyeri de siz de tolere edebilirsiniz hayat bu eşinizin kendisi de hasta olabilir başına kaza bela gelebilir (Allah korusun) eğer uyum sağladıysa biraz idare ediverin ailenizden vs destek isteyin eminim ilik vereceği kişinin ailesi bile size minnetle destek olur alışverişte vs.