Esim bı akrabasına ilik vericek istiyorlar kimsenin ki tutmamış ama süreci zormus galiba hastanede bı kaç hafta iyileşme süreci işe başlama süreci vs reddemiyor da iki küçük çocuğum var nasıl olacak ben nasıl yaparım biri 3 yaşında biri 5 aylık babası kayinbabam demiş oğlum orada versin diye hatta oğlumdan da istediler eşim olmaz dedi ben oğlumu veremem ellerine kan tahlilinde 3 kisi zor zabdettik. Küçük çocuktan alınır mı çok korktum . Bilginiz varmi nelerle karşılaşır iş hayatına dönebilir mi gecinmemize engel mi zor bir süreç mi