Biz şuan üst diş çıkarıyoruz ucu görünüyor ama alt dişlerden daha sancılı geçiyor bebeğim 10 aylık dentinoxta kullandık tetagil de yapıyoruz ama sanki pek faydası yok gibi neredeyse her gece Calpol veriyorum ağrısı hafiflesin rahat uyusun diye (ilaç olduğu için vermeyi hiç sevmiyorum ama ağrısı çok diye mecbur veriyorum) kehribar kolye de takıyorum düzenli takmıyorum diye mi nedir pek faydasını görmedim, tetagili de avucuma döküp ordan parmağımla zar zor dişine sürüyorum asla istemiyor parmağımı dişine değdirmemi savaş veriyoruz resmen 🥹 umarım tüm bebişlerimiz kolaylıkla atlatır bu süreci elden bi şey gelmemek anne için çok üzücü ve yıpratıcı bi süreç