Benimde 4 ay beş günlük eli sürekli ağzında resmen parmağını çiğniyor emzik vermiyorum damak ve diş yapısında bozukluk olmasın diye sürekli memede bazen memede bile ağlıyor huysuzlaniyor gündüz uykusu da hiç yok ateşi çok olmuyor diş mi çıkarıyor başka bisey mi bilemiyorum bu durumu yaşayanınız var mı hastaneye de çok gitmek istemiyorum hastalık kol geziyor