bestmaam23 momofmirankaran ne kadar sürede bu hale heldi peki bir de antibiyotik kullandınız mı kendiliğinden mı geçti acaba
bestmaam23 momofmirankaran benim oğlumda da var bazen küçülüyor bazen büyüyor şuanda mesela hasta değil görünür de ama sol tarafında kafasını kaldırıldığında dışardan belli olacak şekilde bir şişlik var. Aklım sürekli orda çok huzursuzum geçmedikçe. Ebv virüsünü yakın zamanda mı gecirmisti sizin çocuğunuz acaba çok şey soruyorum kusura bakmayın ama bende öyle tedirginim ki aylardır bu konuda
momofmirankaran bestmaam23 28 ocakta ateşli hastalık geçirdi ebv olduğunu bilmiyordum sık sık bronşiolit olur zaten büyük oğlum. Yine öyle zannettim sonra şubat ayında çok hafif burun tıkanıklığı ara ara öksürüğü oluyordu. Ben bir akşam aniden fark ettim şişliği çok büyüktü biz kabakulak oldu sandık. Antibiyotik iki kutu kullandık ilki augmentin ikincisi cefaksdı sanırım adı. Ebvnin antibiyotiklik bir durumu yok ama herhangi başka bir enfeksiyona karşılık bize iki kutu kullandırdılar ama gereksizmiş. Biz b12 ile d vitamini takviyesi kullanmaya başladık onunla beraber indiğini düşünüyorum. Bağışıklık düşüncede düzelmesi zaman alıyormuş. Ki şişlik enfeksiyonla beraber daha belirgin olabilirmiş. Siz ultrason çektirmiş miydiniz?
bestmaam23 momofmirankaran bir de kitirikli gibi derken acaba yani bizde tek bir şişlik var ama yapışık değil deriye biraz sert şuanda ama
2024mete momofmirankaran benim oğlum şuanda 4 yaşında sağ kasıkta 1.5 yaşında fark ettim ilk baya panik yapıp hemen bi özele gittim 3 tananede develet hastanesine 1 2 ayda sadece Allahın belası internete o zamandan sonra bakmicam diye söz verdim kendime 😂 herşeylerine baktılar en son ümraniye devlette uzman bir doktor artık yeter sal çocuğuda kendinide stres oldunuz iyice enfeksiyon kaynaklı çıkmış işte hiçbirşey yok dedi hasta değil ama küçülmüyoda dedim ozaman kendi boynunu kendi kollarını gösterdi bendede var asla gitmiyo dedi ozamandan sonra saldım biraz birde sonra düşününce aklıma geldi 40 41 dereceli ateşli nöbetten sonra olmuştu o şişlik 3 sene olacak ama hala serçe parmak ucu büyüme yok ama küçülmede olmuyo
momofmirankaran 2024mete Bizimki yumuşadı ama şişlik hala kafasını yatırınca çıkıyor ortaya. Korkutucu bir durum ama Allahın izniyle geçecek 🥰
Esra1202 momofmirankaran geçmiş olsun benim kızımda da kedi tırmığı hastalığı pozitif çıktı. Köprücük kemiği üzerinde var lemf nodu. 1 yıl olacak. Defalrca bakıldı çok şükür temiz çıktı. Bizdede kedi tırmığına bağlandı. Antibiyotik kullanırken küçüldü baya ama henüz tamamen kaybolmadi. Sizin nerdeydi doktorun adı nedir acaba mail attiginiz
momofmirankaran Esra1202 Dr. Kadir Tuğcu. En azından sizin pozitif çıkan bir değeriniz var inmesi zaten çok uzun zaman alabilir her hastalıkta tekrar şişebilir. Eğer size reaktif demişlerse öyledir. Bana başta demediler süreç o yüzden çok uzadı
bestmaam23 momofmirankaran benim oğlumda da geçen sene temmuzda ateşli hastalık sırasında çıktı ilk olarak o zamandan beri bazen büyüyor bazen küçülüyor ama şuanda görünen bir hastalık belirtisi yok bu şekilde olması biraz korkuttu beni. 3 ayda bir ultrason çekiliyor şuana kadar 3 4 kere çektirdik reaktif dendi cam yayma bakıldı kanlarında vs. Bı sorun çıkmadı aslında ama işte birden bu kadar görünürde sebep yokken büyümesi normal mi bilemedim
Esra1202 momofmirankaran 1 yıl olacak 3 ay sonra. Bı hematoloji prof u. Çocuklarda kötu huylu şeyler en geç 1 ayda belirti verir. 1 yıldır var olan ve başka belirti vermeyen lenflerden korkmayın diyom profndoktor burcu belenapak
momofmirankaran bestmaam23 viral enfeksiyon geçiriyor olabilir. Reaktifse sorun olmaz inşallah bu gece güzel bir gece evlatlarımız rabbime emanet dua edelim 💕
bestmaam23 momofmirankaran inşallah. Teşekkür ederim size de tek tek sorularımı yanitladiginiz için 🌸 rabbim bütün yavruları korusun kimseyi evladiyla sinamasin inşallah 🤍
momofmirankaran bestmaam23 Çok amin 🤲🏻🥰 Yardımcı olabildiysem ne mutlu, her şey sorabilirsiniz insan içini rahatlatmak istiyor sizi anlıyorum. Rica ederim, sağlıcakla kalın ✨
momofmirankaran Esra1202 Zaten kan hastalıkları çocuklarda daha hızlı belirti veriyormuş. Rabbim uzak etsin inşallah. Çok çok geçmiş olsun ✨
deniz658_ ppzeynep merhaba nasıl tetkikler yapıldı çocuğunuza acaba benimde 3 buçuk yaşında oğlumun var 1.5 yaşlarındayken farkettim doktor normal dedi üstünde durmadı ama bende korkuyorum bu aralar yine kafama takıldı
ppzeynep deniz658_ Sadece elle muayene ve ultrasonla bakıldı. Bir kerede normal kan tahlili yapıldı ve hemogramına bakıldı.
Adenkom Benim kendimde vardı yarım yunurta kadar sağ tarafta fındık kadar 3 4 tanede solda vardı, epey büyük olanla oynuyodum arladaşlarıma gösteriyodum 😂 lise çağına geldiğimde kendiliğinden kayboldu